Ce ar trebui să le spun, când mă întreabă de noi?

Ce să le spun oamenilor când mă întreabă de noi? Să le spun că am fost prea lași să ne dăm voie să mai fim? Să le spun că am fost prea indiferenți ca să mai luptăm? Să le spun că te-ai rătăcit undeva mult prea departe de universul nostru iar eu am fost prea obosită să te mai caut?
Sau să le spun cum ne-am întors spatele zâmbind și lăsând totul în voia sorții,  cum am făcut câte un pas în sensul opus de câte ori am avut ocazia sau cum ne-am închis sufletele într-un seif pe care l-am îngropat departe de piepturile noastre?
Ce le voi spune oamenilor dacă mă vor întreba despre tine? Să le spun că ești fericit și nu mă mai ai? Că m-ai alungat demult din gândurile și planurile tale?
Le-aş putea spune că mi-ai alergat prin gânduri până ai decis să mă lași într-o liniște de mormânt...sau că ignoranța ta mi-a ucis somnul și mi-a secat ochii.
Ce le vei spune oamenilor dacă te vor întreba de mine? Le vei spune că ți-e dor să mă mai ai, că duci lipsa clipelor noastre?  Sau le vei spune că să auzi numele meu iți face rău? 
Ce le vom spune când ne vor întreba cine a renunțat la cine? Noi am fost amețiți de prea multă lașitate ca să mai conștientizăm când și cum s-a întâmplat.
Eu le voi spune cum ai aprins fiecare speranță în viața mea și cum mi-ai dat putere să lupt pentru ce îmi doresc. Le voi spune că mi-ai fost cel mai frumos zâmbet și că încă îmi stai în suflet printre regrete.
Le voi spune, zâmbind, de cel mai frumos vis ce mi-ai fost și îmi voi șterge ultima lacrimă când le voi spune că acest vis s-a sfârșit.
Le voi spune oamenilor că ai fost cel mai frumos suflet care mi-a luminat viața și că, probabil, de acum vor face asta doar amintirile cu tine...si visele noastre care s-au prăfuit.
Tu ce le vei spune?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Eu cred ca iubirea...

Recapitulare