Eu cred ca iubirea...

Multi dintre noi pretindem ca stim ce e iubirea, incepand sa explicam acest sentiment prin mentionarea "fluturasilor din stomac". Putini intelegem ce e cu adevarat iubirea.
Eu cred ca iubirea nu e un sentiment, ci un haos de sentimente. Eu cred ca iubirea impleteste adorarea cu furia, cu grija, cu jena, cu dezamagirea si recunostinta. Pentru ca in iubire adoram fiecare cuvant , gest sau soapta venite din inima cu sinceritate. In iubire simtim furia cand persoana noastra preferata nu asculta cand vrem sa ii purtam de grija. In iubire simtim jena pentru ca suntem pregatiti sa ne dezgolim sufletul chiar si cu riscul de a cunoaste dezamagirea. In iubire suntem recunoscatori ca defectele ne suntem acceptate.
Vine acel moment, cand, cu totii afirmam, iubirea presupune ascultare, intelegere, rezolvare, insa uitam, cei mai multi dintre noi, ca presupune si reciprocitate. Nu trebuie sa iubim pentru ca suntem ascultati, intelesi si ajutati, cand avem probleme, ci trebuie sa iubim pentru ca ni se acorda incredere pentru a oferi toate acestea. Pentru ca, la urma urmei, acest haos de sentimente te invata sa dai fara sa astepti ceva la schimb.
Eu cred ca iubirea nu este un targ incheiat intre doua inimi, ci un lant ce le leaga intre ele.
Priveste persoana pe care o iubesti. Ii vei vedea defectele, dar, in ochii tai, vor fi umbrite de reflexia calitatilor. Ii vei privi fiecare esec, in timp ce vei vrea sa o strangi de mana, spunandu-i  ca e doar un mic obstacol in drumul spre fericire ca, in final, sa va bucurati impreuna de reusita.
Asculta! Intelege! Cauta rezolvare cot la cot cu persoana iubita! S-ar putea sa nu iti spuna, dar va avea o insemnatate enorma.
Eu cred ca iubirea e un haos si iti trebuie timp sa o intelegi in totalitate, dar ea te va ajuta sa pastrezi echilibrul sufletului tau.
Eu cred ca, dintre toate sentimentele din lume, niciunul nu se poate compara cu iubirea. Ea e precum soarele pus in cumpana cu toate stelele de pe cer. Puse una langa alta, stelele nu vor reusi niciodata sa lumineze la fel de puternic precum soarele. Daca nu reusesti sa intelegi asta, inseamna ca  inca nu iubesti!
Eu cred ca iubirea e totul si, daca nu reusesti sa o intelegi, nu ai nimic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Recapitulare