Te vreau

Hei, suflete frumoase! Din moment ce scriu poezii de ceva vreme, m-am gandit sa le impartasesc cu voi!
Le puteti gasi si pe pagina oficiala de facebook a blogului: https://www.facebook.com/sufletpecoala/
Like&Share <3 ^_^



Te vreau departe...
Foarte departe de gandurile mele
Nu iti suport nici umbra printre ele
Iesi-mi azi din reflexe si din piele
Si maine iesi-mi din schite si nuvele.

Te vreau departe...
Fa-mi moftul de-a disparea inca o data
Nu ma supar de-i pentru totdeauna
Nici nu imi pasa de vei iubi o altă
Fiindca, stiu, doar eu ti-as potoli furtuna.

Du-te departe...
Dar nu-mi face placerea sa te vad din nou
Te-am suferit destul de nu-mi mai treci
Si nu vreau sa imi mai bantui vreun ecou
Ia-ti zambetul perfid si pleaca, daca pleci! 

Doar stai departe...
Cat de mult poti de amintirile mele
De cand te simt, creezi numai belele
Si sentimentele le am mai grele...
Astazi te implor, stai departe de ele! 
:N-an-mar:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Eu cred ca iubirea...

Recapitulare