Rugăciune

De atâtea ori am spus ca sunt singura, dar Tu erai acolo, exact lângă mine, în fiecare moment, ascultând cu durere cum Îți negam prezenta. De atâtea ori am strigat către Tine: "Doamne, de ce nu mă auzi?", când Tu, de fapt, nu puteai răspunde din cauza lacrimilor ce Îți inundau obrajii din pricina durerii mele. De atatea ori i-am spus inimii din mine ca Tu nici măcar nu mă mai privești,  când Tu îmi șopteai printre lacrimi sa privesc, mai întâi, eu către Tine și sa  las totul în mâinile Tale. De atâtea ori Te-am căutat în gândurile mele și nu știam ca ești la doar putina distanta de mine și anume in dreapta mea, tinandu-ma de mana ca nu cumva sa cad. De atâtea ori am zis: "Doamne, rezolva Tu asta. Mi-e peste putere" și Tu mi-ai cerut în schimb doar credința.  De atâtea ori mi-am cerut iertare și Tu m-ai iertat fără măcar sa-Ti cer asta a doua oară. Mai iarta-ma și pentru ca, de atâtea ori, Îți cer fata sa Îți mulțumesc ca îmi oferi. Mai iarta-ma ca nu sunt așa cum vrei Tu și ca nu mă străduiesc mai mult sa fiu astfel.
De atâtea ori Îți cer sa mă ierți.  Mai iarta-ma și de data asta.  E tot ce Îți cer!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Eu cred ca iubirea...

Recapitulare