Îmi va fi dor de tine...

Nu voi avea nevoie decât de prezenta ta, atunci când simt ca pământul îmi fuge de sub picioare. Atunci când viața mă va izbi din nou de ziduri, sa fii acolo sa îmi vindeci rana. În momentul în care voi cădea, în zborul nostru către fericire, tu sa fii acolo sa mă prinzi de mana și sa mă ajuți sa continui, pana aripile mi se vor vindeca.
Nu voi avea nevoie decât de zâmbetul tău în zilele mele cele mai întunecate.  Atunci când nu-mi văd capul de treaba, sa-mi daruiesti zâmbetul tău ca sa pot uita de programul meu încărcat. Vreau sa iti văd zâmbetul printre picăturile de ploaie care îmi inunda sufletul, printre lacrimile care îmi inunda ochii.
Nu voi avea nevoie decât de umărul tău când simt ca totul iese de sub control. Sa pot plânge pe umărul tău când nu îmi mai pot tine în frâu sentimentele. Sa îmi pot așeza capul pe el, sa imi odihnesc gandurile, atunci când obosesc sa lupt sau sa sper.
Nu voi avea nevoie decât de încurajările tale atunci când nu reușesc sa trec peste obstacole. Sa mă convingi ca pot face totul și sa mă ajuți în aceasta privința. Sa îmi amintești cat sunt de puternica, atunci când vreau sa las totul balta.
Nu voi avea nevoie decât de iubire, atunci când nu merit, atunci când nici măcar nu știu ca este tot ce am nevoie. Voi avea nevoie de dragostea pe care mi-o porti chiar dacă nu iti voi spune asta. E singura mea arma împotriva tuturor luptelor pe care le port. E singura mea arma împotriva orgoliului meu, împotriva mea însămi.
Voi avea nevoie doar de tine și încă puțin din iubirea pe care mi-o oferi zilnic. Inca putin din timpul tau, inca putin din tot ce e legat de tine.
Voi avea nevoie de încă o secunda cu tine atunci când secundele din zi s-au terminat, de încă un răsărit, încă un apus, încă o viata alături de tine.... pentru ca, în toate aceste momente, îmi va fi dor de tine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Eu cred ca iubirea...

Recapitulare