Am spus cuiva o gluma despre cum o carte primită cadou și un ceai făcut doar pentru mine m-ar impresiona cel mai mult la un băiat. Răspunsul a fost neasteptat: "prea ieftin". De când au ajuns lucrurile care ne plac sa fie prea ieftine?
E cel mai impresionant lucru ca cineva sa știe cum sa te surprindă.  E plăcut sa știi ca cineva iti cunoaște așteptările,  gusturile. Nu cred ca exista ceva mai frumos decât sa ai lângă tine persoana care sa știe ce iti place, ce te linisteste..
Sau e prea ieftin sa am astfel de așteptări?  E prea ieftin din partea mea sa nu aștept cadouri exagerat de scumpe? Cadourile scumpe nu au o valoare atât de mare precum o au cele făcute din suflet.
Ce zici de o floare rupta dintr-un copac sau de o brățară lucrată manual? Ce ar fi dacă cineva știe ca iti place sa citești și se străduiește din greu sa lucreze manual semne de carte? Ar conta destul de mult pentru tine? Dacă iubita ta iti dăruiește haine făcute de ea, desi nu este un designer de moda? Ai putea aprecia asta pentru ca vine din inima?
Nu știu când au ajuns valoarea în bani a lucrurilor sa conteze atât de mult. Ce mai spunem despre valoarea lor în sentimente?
Ei bine, eu știu ca m-as simți extraordinar dacă iubitul meu ar cere o floare din gradina cuiva doar pentru ca eu am spus ca îmi place culoarea ei. Sau dacă ar merge la biblioteca pentru mine atunci când programul meu e prea încărcat. Voi aprecia astfel de gesturi în locul celor care costa mult în bancnote. Vreau ca gesturile lui sa coste mult în iubire.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Autograf anonim

Eu cred ca iubirea...

Recapitulare